فداییان ولایت

کلمات کلیدی

۱۷ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

۲۶
آذر



  • رضا جمالی زاده
۲۶
آذر

  • رضا جمالی زاده
۲۶
آذر
714204 مانور قدرت حاج قاسم در شبکه های اجتماعی

حاج قاسم سلیمانی درکنار “هادی عامری” رئیس سازمان بدر عراق

714203 مانور قدرت حاج قاسم در شبکه های اجتماعی

قاسم سلیمانی در بین الحرمین

  • رضا جمالی زاده
۲۶
آذر
تصاویر فتوحات حاج قاسم سلیمانی در عراق و سوریه

اولین بیوگرافی مفصل سردار سلیمانی/ یاران عصر ظهور نهضت روح الله

چرا قاسم سلیمانی خطرناک ترین مرد سال از نگاه آمریکاست؟

 

 اشاره:

 هر قدر او آرام و بی‌سر و صدا می‌رود و می‌آید و کار‌هایش را انجام می‌دهد، بیرون از مرزهای جمهوری اسلامی در مورد او، خیلی خبر‌ها هست. آن‌ها از او و سپاه تحت امرش می‌ترسند و همین ترس سرآغاز خبرهای بعدی است، آن‌ها او را تروریست می‌خوانند، بار‌ها و بار‌ها تحریمش می‌کنند، به او اتهام دخالت در امور سایر کشور‌ها را می‌زنند، او را فردی بسیار قدرتمند در عرصه سیاست خارجی جمهوری اسلامی در خاورمیانه توصیف می‌کنند، او را متهم پرونده ترور رفیق حریری می‌دانند و سرانجام آنکه، آن‌ها در کنگره امریکا، صریحاً و رسماً پیشنهاد ترور او را می‌دهند! شاید این همه تعارضات رفتاری و گفتاری برای قاسم سلیمانی تعجبی هم نداشته باشد.

 و این البته همه آن چیزی نیست که در مورد او گفته می‌شود. روزنامه انگلیسی گاردین در مورد قاسم سلیمانی می‌نویسد: «حتی کسانی که سلیمانی را دوست ندارند، او را فردی با هوش می‌دانند. بسیاری از مقامات امریکا که این چند ساله را صرف متوقف کردن سلیمانی کرده‌اند، می‌گویند مایل هستند او را ببینند و معتقدند که مبهوت کارهای او شده‌اند».

 شاید از سر همین بهت است که یکی از مقامات بلندپایه ارتش امریکا عاجزانه می‌گوید: «من اگر او را ببینم، خیلی ساده از او خواهم پرسید که از ما چه می‌خواهد؟»

  • رضا جمالی زاده
۲۶
آذر

siHKBQQX534.jpg

اگر شما به عیادت می‌رفتید چه می‌گفتید؟

 

- بس که عادت کرده ام بر قامت ایستاده ات، روی تختی و همین عکس تو ما را می کشد ...

 

- آقا سلام ان شاء الله زودتر سلامتیتونو به دست میارین. ما گوش به فرمان تو هستیم آقا، اصلا تو بگو بمیر ما می‌ میریم. نباشم ببینم شما جانم اینجا هستی نفسم و روحم بهتون میدم البته ناقابله قربونتون برم من به جاتون رو تخت باشم روحم فدات آقا جونم

 

- نوکرتم، خوبی الحمدالله؟؟ خوب کاری کردید درمان کردید. شما نگران نباش. ما حواسمون به همه چیز هست. استراحت کنید. بگید اینقدر هم نیان عیادتتون بذارن یک چند روزی استراحت کنید. زود برگردید به حسینیه امام و یک دیدار مردمی بذارید. انشالله زودتر خوب خوب بشید. دیگه ما بریم که شما استراحت کنید. خداحافظ  

  • رضا جمالی زاده
۲۶
آذر

  • رضا جمالی زاده
۲۶
آذر

  • رضا جمالی زاده
۲۵
آذر

مقام معظم رهبری از همان سال های پس از جنگ هشدار های متعددی در مورد تجهیز جبهه دشمن برای ضربه زدن در عرصه فرهنگی داشتند که معمولا با سردی و بی محلی برخی نخبگان و فعالان عرصه فرهنگی مواجه می شد. اما طی چند سال اخیر تیرهای این جنگ بر همگان نمایان تر شده و طرح هایی همچون مهندسی فرهنگی برای ساخت جبهه فرهنگی مطرح شده است. در ادامه به صحبت هایی از ایشان در مورد جنگ نرم در ماه های اخیر می پردازیم.

  • رضا جمالی زاده
۲۵
آذر



  • رضا جمالی زاده
۲۵
آذر

  • رضا جمالی زاده